Οι followers του Blog μας

22 Αυγούστου 2012

Συνεντευξη....

Γεια σε όλους τους γλυκούς αναγνώστες!!!Τι κάνετε??Σήμερα σας έχω μια συνέντευξη,από την SunnyArgyro...Aς τη δούμε......

RIHANNA-RANIA : Γειά σου....Στο stardoll σε λένε SunnyArgyro...Θα ήθελες να συστηθείς?

 SunnyArgyro : Και βέβαια.! Mε λένε Αργυρώ και μένω στα πανέμορφα Γιάννενα!

 RIHANNA-RANIA : Πώς γνώρισες το stardoll και τη σου αρέσει να κάνεις περισσότερο σε αυτό?

SunnyArgyro : Το stardoll μου το έμαθε μια φίλη μου,για να μιλάμε.Μου αρέσει να ψωνίζω περισσότερο,αλλά νομίζω πως αδικούν της medoll,επειδή θα πρέπει  να γίνονται superstar έστω για μια φορά,για να μπορούν να αγοράσουν κάτι που θέλουν!!:/

RIHANNA-RANIA : Συμφωνώ,για αυτό που λες για τις superstar.Τι συμβουλή θα έδινες στα υπόλοιπα μέλη??

SunnyArgyro : Tους δίνω τη συμβουλή  να βλέπουν το stardoll,σαν ένα παιχνίδι και όχι σαν ένα πραγματικό κόσμο και επίσεις να διασκεδάζουν!!!

RIHANNA-RANIA :  Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου!! ^-^

SunnyArgyro: Και εγώ σε ευχαριστώ...!!! :)

                                                 Αυτά από εμένα..Ελπίζω να σας άρεσε...   Lousi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου