Οι followers του Blog μας

3 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη απο την love.panta

RIHANNA-RANIA:Γειά σου love.panta!!

 love.panta:Γειά σου αγαπητη μου RIHANNA-RANIA!!!!

RIHANNA-RANIA:Πως ονομαζεσαι στη πραγματικοτητα και ποσα χρονια  παιζεις stardoll??

love.panta:Με λενε  Μαριετα!!!Περιεργο ονομα ε??Κι εχω το stardoll 1,5 χρονια σχεδον!!!

RIHANNA-RANIA:Ωραιο ονομα!!!Οχι μην το λες αυτο!!!!!!!

love.panta:To λεω γιατι δεν ξερω πολλα κοριτσια με αυτο το ονομα!!

RIHANNA-RANIA:Σου εχει τυχει ποτε κατι που να μην επιτρεπουν οι κανονες του stardoll??Αν ναι,τι εκανες??

love.panta:Ναι και σε ποιον δεν εχει τυχει!!!Μου εχουν ζητησει το κωδικο μου για να με κανουν superstar,αλλα βεβαια αρνηθηκα και της εκανα και φραγη και αναφορα!!

RIHANNA-RANIA:Παρα πολυ καλα εκανες!!!Ετσι πρεπει να κανουμε ολοι!!

love.panta:Και βεβαια!!!!Η συμβουλη μου για τα υπολοιπα κοριτσια και αγορια ειναι να μην ειναι ψαρια!!!!

RIHANNA-RANIA:Εχεις βγει ποτε covergirl??

love.panta:Oχι δυστυχος αλλα ειναι το ονειρο μου!!!!!!!

RIHANNA-RANIA: Σε ευχαριστω πολυ για το χρονο σου!!!

love.panta:Oχι,εγω σε ευχαριστω,γιατι μου εκανες το ενα ονειρο μου πραγματικοτητα!!!!!!!!!




Πολλα φιλια RIHANNA-RANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου